Bc. Michaela Ježková

Master's thesis

Komunikační strategie při zavádění nového výrobku na trh

Communication strategy for introducing a new product on a market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem optimální komunikační strategie pro novou kolekci produktů sklářské společnosti Clartés s.r.o., která by měla napomoci zvýšit povědomí o firmě a jejích produktech na českém trhu. Teoretická část práce obsahuje literární rešerši týkající se pojmů marketingová komunikace, komunikační strategie a nástroje komunikace. Na základě teoretických východisek je v praktické části …more
Abstract:
This thesis describes the concept of optimal communication strategy for a new collection by the glass-making company Clartés s.r.o., which should help to raise awareness of the company and its products on the Czech market. The theoretical part includes literary research on concepts of the marketing communication, communication strategies and communication tools. Based on the theoretical background …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2014
Accessible from:: 7. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Ježková, Michaela. Komunikační strategie při zavádění nového výrobku na trh. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN