Ing. Michaela Jedličková

Bakalářská práce

Koučink a jeho průniky s řízením vztahů se zákazníky

The Coaching and its Impact on the Customer Relationship Management
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je prokázat možnost využití koučinku v řízení vztahů se zákazníky. Koučink představuje významný prvek přístupu chování lidí k sobě samým i mezi sebou. Teoreticko-metodologická část je věnována koučinku, jeho historii, metodám a využitím v praxi. Dále bude uvedena souvislost mezi koučinkem a řízením vztahů se zákazníky. Analytická část se zabývá praktickým využitím potenciálu …více
Abstract:
Subject of this thesis is to demonstrate the possibility of coaching in the use of customer relationship management. Coaching is an important element of the approach behavior to ourselves and each other. Theoretical part is devoted to coaching, its history, methods, and use in practice. It will also mention the link between coaching and CRM. The analytical part deals with the practical potential of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní