Koučink a jeho průniky s řízením vztahů se zákazníky – Ing. Michaela Jedličková
Ing. Michaela Jedličková
Bakalářská práce
Koučink a jeho průniky s řízením vztahů se zákazníky
The Coaching and its Impact on the Customer Relationship Management
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je prokázat možnost využití koučinku v řízení vztahů se zákazníky. Koučink představuje významný prvek přístupu chování lidí k sobě samým i mezi sebou. Teoreticko-metodologická část je věnována koučinku, jeho historii, metodám a využitím v praxi. Dále bude uvedena souvislost mezi koučinkem a řízením vztahů se zákazníky. Analytická část se zabývá praktickým využitím potenciálu …víceAbstract:
Subject of this thesis is to demonstrate the possibility of coaching in the use of customer relationship management. Coaching is an important element of the approach behavior to ourselves and each other. Theoretical part is devoted to coaching, its history, methods, and use in practice. It will also mention the link between coaching and CRM. The analytical part deals with the practical potential of …víceKlíčová slova
Koučink koučovací přístup marketingové strategie delegování plánování lidský potenciál výkonnost zaměstnanců zákazníci konkurence rozvoj osobnosti řízení vztahů se zákazníky transakční a relační marketing coaching coaching approach marketing strategy delegating planning human potential employees productivity customers competiton personal development customer relationship management transactional and relational marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aayow/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor -
Customer relationship as a key for modern marketing companies
Diana Khakimova -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Impact of Relationship Marketing on Customer Loyalty
Vrajesh Shah -
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Role transformačního a transakčního managementu ve vybrané společnosti
Adam Šenfeldr -
Fúze a akvizice jako forma rozvoje a restrukturalizace podniku
Martin Tvrz