Marketingové komunikace města Brna, kampaň kopeme za Brno – Pavel Havlík
Pavel Havlík
Bachelor's thesis
Marketingové komunikace města Brna, kampaň kopeme za Brno
Marketing Communications of the City of Brno, Campaign kopeme za Brno
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá komunikační kampaní statutárního města Brna Kopeme za Brno, zabývající se nejdůležitějšími dopravními stavbami a strategickými projekty města. V teoretické části se práce zabývá specifiky marketingové komunikace měst a obcí, ná-stroji marketingového mixu, praktickému využití jednotných vizuálních prvků a procesem marketingového výzkumu. V praktické části na základě marketingového …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the communication campaign of the statutory city of Brno Kopeme for Brno, dealing with the most important transport constructions and strategic projects of the city. The theoretical part deals with the specifics of marketing communication of cities and municipalities, tools of the marketing mix, the practical use of uniform visual elements and the process of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAVLÍK, Pavel. \textit{Marketingové komunikace města Brna, kampaň kopeme za Brno}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2020. Available from: https://theses.cz/id/da4vd8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Havlík, Pavel. Marketingové komunikace města Brna, kampaň kopeme za Brno. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketing ve veřejné správě
Lukáš Hádek -
Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně
Markéta Nezbedová -
Personální marketing ve veřejném a soukromém sektoru
Lenka Kawuloková -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Personální marketing a trendy výběru zaměstnanců ve veřejné správě
Veronika Čermáková -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Marketing ve veřejných prostorech
Adéla Fialová -
Obsahový marketing ve veřejných knihovnách a návrh obsahové strategie pro knihovnu Na Křižovatce
Lenka Kupková