Pavel Havlík

Bachelor's thesis

Marketingové komunikace města Brna, kampaň kopeme za Brno

Marketing Communications of the City of Brno, Campaign kopeme za Brno
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá komunikační kampaní statutárního města Brna Kopeme za Brno, zabývající se nejdůležitějšími dopravními stavbami a strategickými projekty města. V teoretické části se práce zabývá specifiky marketingové komunikace měst a obcí, ná-stroji marketingového mixu, praktickému využití jednotných vizuálních prvků a procesem marketingového výzkumu. V praktické části na základě marketingového …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the communication campaign of the statutory city of Brno Kopeme for Brno, dealing with the most important transport constructions and strategic projects of the city. The theoretical part deals with the specifics of marketing communication of cities and municipalities, tools of the marketing mix, the practical use of uniform visual elements and the process of marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Tomáš Rygl

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Havlík, Pavel. Marketingové komunikace města Brna, kampaň kopeme za Brno. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications