Vojtěch Váňa
Master's thesis
Inbound marketing v provozní fázi webu
Inbound marketing in the functional web phase
Abstract:
Cílem kvalifikační práce je analýza vytyčených inbound marketingových komponent a návrh strategické koncepce s možným uchopením návrhu do reálného prostředí analyzovaného webu v rámci stanovených komponent. V teoretické části je autorem před-stavena strategie inbound marketingu jako celku a jeho obecného inbound marketingové komponenty. V praktické části je pak popsána analýza webového magazínu v souvislosti …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is the analysis of set inbound marketing components and suggestion of a strategical concept with the option of real processing of this web within the bounds of possibility of the set marketing components. In the theoretical part of the thesis, the whole strategy of inbound marketing and its general inbound marketing components are presented. In the practical part of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50023
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2016
- Supervisor: Michal Novák
- Reader: Tomáš Kincl
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50023
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková