Prezentace firmy a jejich produktů pomocí různých grafických technik a postupů – Jiří Stejskal
Jiří Stejskal
Bachelor's thesis
Prezentace firmy a jejich produktů pomocí různých grafických technik a postupů
Presentation of the company and their products using various graphical techniques and procedures
Abstract:
Práce pojednává o správných zásadách prezentování firmy z pohledu firemního stylu a možnostech prezentování produktů firmy. První část práce je věnována způsobu vyjadřování vlastností pomocí grafických postupů, které jsou demonstrovány na praktických příkladech. Je rozebrána problematika dynamiky, síly, jednoduchosti, respektive složitosti a barevnosti. Dále je pak věnována pozornost tvorbě jednotlivých …moreAbstract:
The essay addresses the issues of the proper principles of company presenting from the perspective of corporate indentity and options of product presentation. First part of the essay is devoted to the topic of expressing certain traits with graphic procedures, which are demonstrated on concrete examples. We are going to deal with issues of dynamics, power, simplicity or complexity and colour. Further …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 10. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27351
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2011
- Supervisor: Zuzana Šedivá
- Reader: Helena Benáčanová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27351
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Informatika
Theses on a related topic
-
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
Chaohang Wu -
Business plan of „Emily’s Brand” company
Yevgeniy Tatusov -
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY AND ITS EFFECTS ON BRAND TRUST
Nikunj Pankajkumar Patel -
CSR as a part of PR (basing on the example of Nestle Company-Nespresso brand)
Kseniya Istomina -
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Kristián Baffi -
UX design a grafický návrh fotografického portfólia
Alexandra Galisová -
Analýza a návrh firemního designu firmy REN - design
Renata VACOVÁ -
Design a layout grafických prvků pro online workoutová videa
Monika Mrázová