Prezentace firmy a jejich produktů pomocí různých grafických technik a postupů – Jiří Stejskal
Jiří Stejskal
Bachelor's thesis
Prezentace firmy a jejich produktů pomocí různých grafických technik a postupů
Presentation of the company and their products using various graphical techniques and procedures
Anotácia:
Práce pojednává o správných zásadách prezentování firmy z pohledu firemního stylu a možnostech prezentování produktů firmy. První část práce je věnována způsobu vyjadřování vlastností pomocí grafických postupů, které jsou demonstrovány na praktických příkladech. Je rozebrána problematika dynamiky, síly, jednoduchosti, respektive složitosti a barevnosti. Dále je pak věnována pozornost tvorbě jednotlivých …viacAbstract:
The essay addresses the issues of the proper principles of company presenting from the perspective of corporate indentity and options of product presentation. First part of the essay is devoted to the topic of expressing certain traits with graphic procedures, which are demonstrated on concrete examples. We are going to deal with issues of dynamics, power, simplicity or complexity and colour. Further …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27351
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2011
- Vedúci: Zuzana Šedivá
- Oponent: Helena Benáčanová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27351
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
Chaohang Wu -
Business plan of „Emily’s Brand” company
Yevgeniy Tatusov -
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY AND ITS EFFECTS ON BRAND TRUST
Nikunj Pankajkumar Patel -
CSR as a part of PR (basing on the example of Nestle Company-Nespresso brand)
Kseniya Istomina -
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
Kristián Baffi -
UX design a grafický návrh fotografického portfólia
Alexandra Galisová -
Analýza a návrh firemního designu firmy REN - design
Renata VACOVÁ -
Design a layout grafických prvků pro online workoutová videa
Monika Mrázová