Empathy online: Expressing compassion in the YouTube comment section – Bc. Kateřina Sikorová
Bc. Kateřina Sikorová
Diplomová práce
Empathy online: Expressing compassion in the YouTube comment section
Empathy online: Expressing compassion in the YouTube comment section
Anotace:
V současné době zažíváme rozmach psané komunikace, a to díky rozvoji četných komunikačních platforem umožňujících online komunikaci, která představuje jakousi hybridní formu komunikace. I zde jsou aplikované určité komunikační strategie. Tato práce si klade za cíl zmapovat frekvenci soucitných komentářů a tendence využívání tzv. speech acts (mluvní akty) při vyjadřování soucitu v YouTube sekci komentářů …víceAbstract:
This age is experiencing a boom in written communication, especially thanks to the development of numerous communication platforms enabling online communication that represents a kind of hybrid communication. Even here, certain communicative strategies are applied. This MA thesis aims to map the frequency of occurrences of compassionate comments and the tendencies of expressing compassion in the YouTube …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ksh9c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Naděžda Kudrnáčová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Anglický jazyk a literatura / Anglický jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Jürgen Habermas a teorie komunikativního jednání
Iva HAVRÁNKOVÁ -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
New media in corporate communication
Václav Králík -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva -
The role of New Media in a modern Marketing Communication
Anar Kabdylova -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová