Možnosti využití speciálně upraveného prostředí při práci s dětmi – Bc. Silvie Šichnárková
Bc. Silvie Šichnárková
Diplomová práce
Možnosti využití speciálně upraveného prostředí při práci s dětmi
The Possibilities of Specially Modified Environment Application in Working with Children
Anotace:
Diplomová práce pojednává o možnostech využití speciálně upraveného prostředí při práci s dětmi. V teoretické části je vymezeno multisenzorické prostředí a metoda Snoezelen, její historie, metody a organizační formy i základní prvky Snoezelen prostředí. Dále se práce věnuje definování pojmů jako je mentální postižení a autismus či sociální znevýhodnění. V neposlední řadě se zaměřuje také na poradenství …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the possible uses of specially adjusted environment while working with children. The theoretical part includes the definition of multisensory environment and the Snoezelen method, its history, methodology and organisation forms as well as the basic elements of the Snoezelen environment. Then it addresses the definition of concepts such as mental disability, autism or social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zveřejnit od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šichnárková, Silvie. Možnosti využití speciálně upraveného prostředí při práci s dětmi. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Povinné předškolní vzdělávání a jeho účinnost na školní úspěšnost u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí.
Šárka RYCHLÁ -
Komunikační kompetence dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Jana Hlavínková -
Význam asistenta pedagoga na základních školách pro žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí z pohledu pedagogů
Martina Kačírková -
Význam dětské ozdravovny Království v péči o děti ze sociálně znevýhodněného prostředí
Lucie Ságnerová -
Edukace dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí v předškolním zařízení
Kateřina NÁLEPOVÁ -
Využití multismyslové místnosti snoezelen a prvků bazální stimulace u dětí s těžkým postižením
Vladimíra Krausová -
Multisenzorická stimulace v místnosti Snoezelen a její využití u dětí se zdravotním postižením.
Jana ČÍHALOVÁ -
Postoj pomáhajících pracovníků k využití konceptu bazální stimulace a metody Snoezelen při práci s klienty s těžkou a hlubokou mentální retardací
Eva Mafková