Analýza postavení vybrané firmy na trhu B2B – Nikola Buchwaldová
Nikola Buchwaldová
Bachelor's thesis
Analýza postavení vybrané firmy na trhu B2B
The Analysis of the Position of a Selected Company in the B2B Market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá postavením firmy Jiří Rigó, s.r.o. na B2B trhu. Cílem práce je zjistit, jaké má společnost konkurenční postavení na automobilovém trhu, a to za pomocí vybraných metod. Podnik je srovnán se třemi konkurenty, kteří jsou vybráni na základě podobnosti nabídky. Pro sběr dat je využito převážně polostrukturovaných rozhovorů. Firma je analyzována za pomocí Porterovy analýzy …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the position of the Jiří Rigó, inc. in the B2B Market. The aim of the work is to find out competitive position of the company in the automotive market using selected methods. The company is compared with three competitors, which are selected based on similarity of supply offer. For data collecting are used mostly semi-structured interviews. The company is analysed using …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/143510
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2021
- Supervisor: Lenka Kauerová
- Reader: Michaela Baudišová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová