Analýza postavení vybrané firmy na trhu B2B – Nikola Buchwaldová
Nikola Buchwaldová
Bakalářská práce
Analýza postavení vybrané firmy na trhu B2B
The Analysis of the Position of a Selected Company in the B2B Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá postavením firmy Jiří Rigó, s.r.o. na B2B trhu. Cílem práce je zjistit, jaké má společnost konkurenční postavení na automobilovém trhu, a to za pomocí vybraných metod. Podnik je srovnán se třemi konkurenty, kteří jsou vybráni na základě podobnosti nabídky. Pro sběr dat je využito převážně polostrukturovaných rozhovorů. Firma je analyzována za pomocí Porterovy analýzy …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the position of the Jiří Rigó, inc. in the B2B Market. The aim of the work is to find out competitive position of the company in the automotive market using selected methods. The company is compared with three competitors, which are selected based on similarity of supply offer. For data collecting are used mostly semi-structured interviews. The company is analysed using …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143510
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Michaela Baudišová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová