Bc. Martina Běčáková

Master's thesis

Analýza komunikační kampaně podniku

Analysis of communication campaign
Abstract:
The aim of the thesis is an analysis of the communication campaign of a cosmetic company Camelus and a following formulation of suggestions for its improvement. In the theoretical part a marketing communication, an integrated approach towards it, a communication process and the models are defined. In the next part are specified the communication mix tools, which are used in the practical part. The …viac
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je analýza komunikačnej kampane kozmetickej spoločnosti Camelus a následná formulácia návrhov na jej zlepšenie. Na začiatku teoretickej časti je charakterizovaná marketingová komunikácia, integrovaný prístup k nej, komunikačný proces a modely. V ďalšej časti sú priblížené nástroje komunikačného mixu, ktoré sú použité v praktickej časti. Posledná kapitola teoretickej časti je …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
  • Vedúci: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Management