Gabriela KOPALOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová strategie restaurace Chronos club, s. r. o.

Marketing strategy of the restaurant Chronos club, s. r. o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií restaurace Chronos club, s. r. o. Cílem bakalářské práce je úprava současné marketingové strategie restaurace, nové návrhy a řešení pro vybranou společnost. Podkladem pro rozhodování jsou výstupy provedených analýz PEST, SWOT a rozbor marketingového mixu. Sekundární data jako jsou údaje obchodního charakteru a finanční povahy budou získány především …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the restaurant Chronos club, s. r. o. The Aim of this thesis is the adjustment of the current marketing strategy of the restaurant, new proposals and solutions for the selected company. The basis for decisionmaking are the outputs of the analyses carried out PEST, SWOT analysis and marketing mix. Secondary dats such as data of a business nature …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOPALOVÁ, Gabriela. Marketingová strategie restaurace Chronos club, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management