Marketingová strategie restaurace Chronos club, s. r. o. – Gabriela KOPALOVÁ
Gabriela KOPALOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová strategie restaurace Chronos club, s. r. o.
Marketing strategy of the restaurant Chronos club, s. r. o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií restaurace Chronos club, s. r. o. Cílem bakalářské práce je úprava současné marketingové strategie restaurace, nové návrhy a řešení pro vybranou společnost. Podkladem pro rozhodování jsou výstupy provedených analýz PEST, SWOT a rozbor marketingového mixu. Sekundární data jako jsou údaje obchodního charakteru a finanční povahy budou získány především …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the restaurant Chronos club, s. r. o. The Aim of this thesis is the adjustment of the current marketing strategy of the restaurant, new proposals and solutions for the selected company. The basis for decisionmaking are the outputs of the analyses carried out PEST, SWOT analysis and marketing mix. Secondary dats such as data of a business nature …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOPALOVÁ, Gabriela. \textit{Marketingová strategie restaurace Chronos club, s. r. o.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/db6h9d/.
Jak správně citovat práci
KOPALOVÁ, Gabriela. Marketingová strategie restaurace Chronos club, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Marketing služeb a pohostinství
Iveta Ptáčníková -
Marketing v oblasti stravovacích služeb v době koronavirové pandemie
Adam Utíkal -
Marketing organizace v oblasti pohostinství a cestovního ruchu
Iveta Formánková -
Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích
Natálie Kosíková -
Reklama na sociálních sítích jako nástroj propagace restaurace
Klára HŘEBCOVÁ -
Marketingová strategie restaurace a penzionu Zátiší
Veronika Valoušková -
Návrh marketingové komunikační strategie ve vybraném podniku
Mária Godová