Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku – Bc. Tereza Muchová
Bc. Tereza Muchová
Master's thesis
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Marketing of domestic tourism of the families with preschool children
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje marketingu domácího cestovního ruchu rodin s předškolními dětmi se zaměřením na turistický region Českolipsko a Jizerské hory. V první části práce je vymezen segment rodin s předškolními dětmi a je provedena analýza poptávky tohoto segmentu pomocí marketingového šetření. Základní linií druhé části této práce je systém řízení cestovního ruchu ČR. Subjekty tohoto systému …moreAbstract:
This diploma thesis deals with domestic tourism marketing of families with preschool children focusing on the tourist environs of Česká Lípa and the Jizera Mountains. The first part of the thesis defines the segment of the families with pre-school children and the demand analysis of this segment is carried out using a marketing survey. The basic line of the second part of this thesis is the Czech Tourism …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 9. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cul59/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2018
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková -
Úloha organizace destinačního managementu na Vltavotýnsku
Barbora BERCZESOVÁ -
Analýza možností zakládání klastrů v turismu v ČR s komparací s činností organizace destinačního managementu
Vojtěch Procházka -
Vliv destinačního managementu na rozvoj cestovního ruchu ve vybraném kraji České republiky
Michaela Ottová