Tomáš Baxa

Bakalářská práce

Analýza marketingu pitné vody

Analyze of drinking water marketing
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zmapování současného marketingového mixu na trhu pitné vody v České republice s přihlédnutím k vývoji ve zbytku světa. Zároveň má práce za cíl porovnat rozebrané marketingové mixy a na základě této analýzy vytvoření marketingových doporučení pro zlepšení postavení pitné vody z vodovodu na trhu pitné vody. První část práce je věnována teoretickým východiskům, které se …více
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to chart marketing mix of drinking water in the Czech Republic in respect to the trends in the world. Together with this aim this thesis intend to compare these two marketing mixes of bottled drinking water and tap water and make the analysis of them to create recommendations about marketing of tap water. This bachelor thesis is divided into two parts. The first …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2013
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Markéta Kadlecová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35762