Gabriela Müllerová

Bakalářská práce

Marketingové strategie mobilní gastronomické provozovny

Marketing strategy for mobile F&B outlet
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií mobilní gastronomické provozovny až po charakteristiku jednotlivých marketingových kroků a nástrojů se zaměřením na vhodný marketingový mix a podporu prodeje společnosti Restaurace Šupina a Šupinka, které patří naší rodině. Práce vysvětluje základní pojmy a hlavní postupy přípravu vhodné marketingové strategie, stanovení cílů s cílem dosažení maximální …více
Abstract:
Bachelor`s Thesis describe the marketing strategy of mobile gastronomic / F&B outlet with focus on individual marketing steps and tools and further emphasis on suitable marketing mix and sales support for our family`s entity, „Restaurace Šupina a Šupinka“, and its products. The thesis describes basic terms and main steps of the preparation of suitable marketing strategy, goal setting focused on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Burešová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze