Analýza cenových strategií ve společnosti Seznam.cz – Mgr. Ján KOZEL
Mgr. Ján KOZEL
Bakalářská práce
Analýza cenových strategií ve společnosti Seznam.cz
Price strategy analysis in the company Seznam.cz, a.s.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tematikou cenových strategií, konkrétně v internetové společnosti Seznam.cz, a.s. Zaměřuje se především na stanovení cenové politiky a oceňování hodnoty produktů. Dále práce rozebírá využití elektronických médií, reklamní formáty elektronických internetových médií a srovnává elektronická média s médii klasickými. Přináší informace o internetové společnosti Seznam.cz, a.s …víceAbstract:
The bachelor thesys deals about the problematic of price strategies in the internet company Seznam.cz, a.s. It focuses on the setting-up of the price policy and evaluation of the value of the products. Futher this thesys analyses the use of electronical media, the advertising forms in electronical internet media and compares electronical media with classical media. There is a description of the internet …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Identifikátor:
532
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOZEL, Ján. Analýza cenových strategií ve společnosti Seznam.cz. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer -
Internetový marketing a reklamní kampaň v kontextu herního průmyslu
Ondřej Hanuš -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Internetový marketing a internetová reklama
Lenka PETRUŽÁLKOVÁ -
Internetový marketing
Filip Blahout