Mgr. Ján KOZEL

Bakalářská práce

Analýza cenových strategií ve společnosti Seznam.cz

Price strategy analysis in the company Seznam.cz, a.s.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tematikou cenových strategií, konkrétně v internetové společnosti Seznam.cz, a.s. Zaměřuje se především na stanovení cenové politiky a oceňování hodnoty produktů. Dále práce rozebírá využití elektronických médií, reklamní formáty elektronických internetových médií a srovnává elektronická média s médii klasickými. Přináší informace o internetové společnosti Seznam.cz, a.s …více
Abstract:
The bachelor thesys deals about the problematic of price strategies in the internet company Seznam.cz, a.s. It focuses on the setting-up of the price policy and evaluation of the value of the products. Futher this thesys analyses the use of electronical media, the advertising forms in electronical internet media and compares electronical media with classical media. There is a description of the internet …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Identifikátor: 532

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOZEL, Ján. Analýza cenových strategií ve společnosti Seznam.cz. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace