Analýza vybraných učebnic českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ z lingvodidaktického hlediska – Bc. Kateřina ŠTYRSKÁ
Bc. Kateřina ŠTYRSKÁ
Master's thesis
Analýza vybraných učebnic českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ z lingvodidaktického hlediska
The Analysis of chosen Lower Secondary School Course Books of Czech Language from the Linguo-Didactic Perspective
Anotácia:
Předkládaná práce se věnuje současným učebnicím češtiny, které jsou užívány na druhém stupni základních škol. V teoretické části práce jsou vysvětleny termíny, jež mají souvislost se sledovanou problematikou. Je objasňován pojem učebnice, postavení vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura v RVP ZV a pozornost je zaměřena také na čtenářskou gramotnost. Praktická část práce se zabývá didaktickou vybaveností …viacAbstract:
Diploma thesis focuses on contemporary lower secondary school textbooks. Information concerning textbooks, Czech language and literature in connection to Framework Education Programme for elementary education as well as reading literacy can be found in theoretical part. Whereas didactic concept of chosen textbooks, the presence of tasks developing reading literacy and interdisciplinary relations in …viacKľúčové slová
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání vzdělávací obor Český jazyk a literatura učebnice nakladatelství SPN nakladatelství Fraus lingvodidaktické hledisko didaktická vybavenost učebnic integrace jednotlivých složek vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura mezioborové vztahy čtenářská gramotnost
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Milan Polák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTYRSKÁ, Kateřina. \textit{Analýza vybraných učebnic českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ z lingvodidaktického hlediska}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/dcehqn/.
Jak správně citovat práci
ŠTYRSKÁ, Kateřina. Analýza vybraných učebnic českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ z lingvodidaktického hlediska . Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Higher Secondary School / UČJ-USV
Práce na příbuzné téma
-
Integrace a praktické využití prostorových agentně založených modelů
Tomáš TUHÁČEK -
Sociální integrace osob se sluchovým postižením se zaměřením na partnerství a sexualitu
Igor Hampl -
Sociální aspekty integrace dětí s postižením do běžné třídy základní školy
Pavla Čechová -
Příprava ŠVP a průřezových témat ve vzdělávacím oboru Český jazyk a literatura pro 2. stupeň waldorfské školy
Tereza VITNEROVÁ -
Využití regionálních námětů ve vyučování vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura v 5. ročníku základní školy(realizace projektu)
Helena ŽOUŽELKOVÁ -
Porovnání vzdělávacích systémů v oboru ošetřovatelství ve Švýcarsku a České republice
Marta Konečná -
Návrh vzdělávacího oboru Divadlo pro první stupeň základní školy
Matyáš Hauser -
Rozvíjení funkční gramotnosti v rámci vzdělávacího oboru Dějepis z pohledu vyučujících
Matěj ŠOLC
Názov
Vložil
Vložené
Práva