Marketingový komunikační mix nového produktu farmaceutického průmyslu – Bc. Markéta Gerhartová, M.A.
Bc. Markéta Gerhartová, M.A.
Diplomová práce
Marketingový komunikační mix nového produktu farmaceutického průmyslu
Marketing communication mix of a new pharmaceutical product (project study)
Anotace:
Cílem této práce je připravit modelovou projektovou studii inovativního léčivého přípravku bez předpisu, který nově vstupuje na český trh, při dodržení všech obligatorních limitujících požadavků vyplývajících ze zákona i ustanovení Státního ústavu pro kontrolu léčiv (SÚKL). V rámci této práce přináším nejen vhled do problematiky marketingového komunikačního mixu, jeho nástrojů, resp. prostředků a technik …víceAbstract:
The aim of this work is to prepare a model Project Study of innovative over-the-counter product (OTC), which enters the Czech market, in compliance with all the obligatory limiting legal requirements and the provisions of the State Institute for Drug Control (SUKL). In this work, I bring not only the insights into the marketing communication mix and its tools, respectively its means and techniques …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/d1wi8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace produktů farmaceutického průmyslu
Jarmila Nováková -
Analýza výrobního procesu vybraného produktu ve farmaceutickém průmyslu
Lucie Pospíšilová -
Marketing vybraných farmaceutických produktů - případová studie na základě osobní empirie obchodního reprezentanta
Šárka Gregorková -
Zavedení inovativního léčivého přípravku na farmaceutický trh ČR
Lenka Spurná -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Michaela Klusáková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Arana Maršáková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Kateřina Rosická -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování u vybraného otc léčiva
Beáta Koblížková