Motivační funkce hodnocení u žáků základních škol – Mgr. Emil MORAV
Mgr. Emil MORAV
Diplomová práce
Motivační funkce hodnocení u žáků základních škol
Motivation function of assessment for elementary school pupils
Anotace:
Diplomová práce se zabývá hodnocením na prvním stupni základní školy. Centrem zájmu teoretické části jsou tři témata: motivace v souvislosti s motivační funkcí hodnocení, mladší školní věk dítěte z pohledu vývojové psychologie a hodnocení na 1. stupni základní školy s akcentem na motivační funkci. Praktická část mapuje využívání různých forem a typů hodnocení ve výchovně-vzdělávací práci učitelů. Dále …víceAbstract:
The thesis is on school assessment at primary school. The focus of the theoretical part is split in to the following three areas: motivation in relation to motivational functions of assessments, child's age in terms of development psychology and assessments at junior primary school with a focus on motivational functions. The practical part explores the use of various forms and types of assessments …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Miriam Prokešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MORAV, Emil. Motivační funkce hodnocení u žáků základních škol. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ