Montessori pomůcka jako nástroj podpory grafomotorického vývoje dítěte předškolního věku s Downovým syndromem – Petra KAMENICKÁ
Petra KAMENICKÁ
Bachelor's thesis
Montessori pomůcka jako nástroj podpory grafomotorického vývoje dítěte předškolního věku s Downovým syndromem
Montessori's Aid as a Tool to Support Graphomotorics Development of Preschool Child with Down Syndrome
Anotácia:
Bakalářská práce se věnuje tématu Montessori pomůcka jako nástroj podpory grafomotorického vývoje dítěte předškolního věku s Downovým syndromem. Teoretická část bakalářské práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola je zaměřena na jedince s Downovým syndromem. Druhá kapitola se věnuje vývoji dítěte předškolního věku a specifiky vývoje dítěte předškolního věku s Downovým syndromem. V třetí kapitole …viacAbstract:
This bachelor thesis adresses the theme The Montessori teaching aid as an instrument to support graphomotoric developement of a preschool child with Down syndrome. The theoretical part of the thesis is divided into four chapters. The first chapter focuses on individuals with Down syndrome. The second chapter deals with the developement of a preschool child and specifically with the developement of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2015
Zverejniť od: 4. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Veronika Míková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAMENICKÁ, Petra. \textit{Montessori pomůcka jako nástroj podpory grafomotorického vývoje dítěte předškolního věku s Downovým syndromem}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Health and Social Studies. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/dckj7n/.
Jak správně citovat práci
KAMENICKÁ, Petra. Montessori pomůcka jako nástroj podpory grafomotorického vývoje dítěte předškolního věku s Downovým syndromem. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social StudiesBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy - Tutorship
Práce na příbuzné téma
-
Principy Montessori pedagogiky v Montessori mateřské škole
Jana Šenkýřová -
Základní principy Montessori pedagogiky v současné montessori literatuře
Nelly BAGAROVÁ -
Montessori principy ve vybrané mateřské škole
Monika Dvořáčková -
Principy Montessori pedagogiky a jejich využití rodiči při výchově dětí
Nelly Matyášová -
Uplatňování principů Montessori pedagogiky na Montessori základních školách
Anna Holíková -
Vliv aspektů Montessori pedagogiky v předškolním vzdělávání se zaměřením na vybrané MŠ v oblasti Zlínského kraje
Magdaléna Němcová -
Využívání principů Montessori v rodině u žáků z Montessori předškolních vzdělávacích zařízení
Marie Mikolášová -
Principy inkluzivního vzdělávání v pojetí Montessori pedagogiky se zaměřením na žáky s problémy v chování
Jana Vlachová
Názov
Vložil
Vložené
Práva