Psychologické aspekty přípravy prezentace produktu – Ing. Eva Korinkova, MBA
Ing. Eva Korinkova, MBA
Bakalářská práce
Psychologické aspekty přípravy prezentace produktu
Psychological aspects during the preparation of a product presentation
Anotace:
Tématem bakalářská práce jsou psychologické aspekty, které provázejí prezentaci produktu a významně ovlivňují chování spotřebitele. Práce je rozdělena do tří částí. První část je věnována teoretickým východiskům prezentace produktu, její struktuře, jednotlivým druhům a formám prezentace, především event-marketingovým akcím. V další části se práce zabývá procesem smyslového vnímání, charakterem emocí …víceAbstract:
The main topics of this bachelor thesis are psychological aspects used in product presentations, which have a major influence on the behavior of consumers. The thesis is divided into three parts. The first part deals with the theory of presentations and their types and structures especially in the event marketing field. The next part deals with the process of sense perceptions, with the function of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nu5jl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer web behavior analysis using offline transaction data
Lukáš Wojnar -
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
Eva Dvořáková -
Delivery bottlenecks as a justification for customer churn
Stephan Klaus Hoose -
Customer lifetime value
Jakub Bendula -
Emoce v marketingové komunikaci
Milana Salimova -
Emoce v reklamě-jejich využití či zneužití?
Ivana BAJGAROVÁ