Návrh komunikačního plánu pro cestovní kancelář MISA TOUR – Roman KREJSA
Roman KREJSA
Bakalářská práce
Návrh komunikačního plánu pro cestovní kancelář MISA TOUR
Draft a communication plan for a travel agency MISA TOUR
Anotace:
Tato bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je zpracována teorie komunikačního mixu, komunikačního plánu a analýzy okolí podniku z odborné literatury. V praktické části je nejprve popsána samotná cestovní kancelář a služby, které kancelář nabízí či zprostředkovává. Dále je práce zaměřena na současný stav komunikačních aktivit, kde je rozebrán přístup k jednotlivým …víceAbstract:
This bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part is processed theory of the communication mix, communication plan and analysis around the business literature. The practical part describes travel agency itself and services which company offers or mediates. Further is work focused on the current state of communication activities, where is divided to individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2011
Identifikátor:
22859
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KREJSA, Roman. Návrh komunikačního plánu pro cestovní kancelář MISA TOUR. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 08. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Kritické hodnocení public relations zámku ve Zruči nad Sázavou
Markéta Krátká -
Komunikační plán vybrané neziskové organizace
Tereza Tomsová -
Public relations občanského sdružení IZAP
Sylvie ZVONAŘOVÁ -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Daniel Hocký -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Renata Pithardová -
Podpora prodeje na internetu
Martin Vršecký