Bc. Linda Ilavská

Diplomová práce

Návrh marketingovej komunikačnej politiky podniku

Proposal for a marketing communications company policy
Abstract:
The object of this work is to design marketing communication policy for the enterprise of Internet sales. The thesis is divided into 4 chapters, which deal with marketing communication policy, tools in theory but also practice. The result where based on theoretical knowledge to analyze the current marketing policies of an enterprise and its proposed effective strategy for the future. Chapter 1 deals …více
Abstract:
Predmetom tejto práce je návrh marketingovej komunikačnej politiky pre podnik z oblasti internetového predaja. Práce je delená do 4 kapitol, ktoré sa zaoberajú marketingovou komunikačnou politikou, nástrojmi v teoretickej ale i praktickej rovine. Cieľom práce bolo na základe teoretických poznatkov analyzovať súčasnú marketingovú politiku podniku a navrhnúť jej efektívnu stratégiu do budúcnosti. Kapitola …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
  • Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK