Návrh marketingovej komunikačnej politiky podniku – Bc. Linda Ilavská
Bc. Linda Ilavská
Master's thesis
Návrh marketingovej komunikačnej politiky podniku
Proposal for a marketing communications company policy
Abstract:
The object of this work is to design marketing communication policy for the enterprise of Internet sales. The thesis is divided into 4 chapters, which deal with marketing communication policy, tools in theory but also practice. The result where based on theoretical knowledge to analyze the current marketing policies of an enterprise and its proposed effective strategy for the future. Chapter 1 deals …moreAbstract:
Predmetom tejto práce je návrh marketingovej komunikačnej politiky pre podnik z oblasti internetového predaja. Práce je delená do 4 kapitol, ktoré sa zaoberajú marketingovou komunikačnou politikou, nástrojmi v teoretickej ale i praktickej rovine. Cieľom práce bolo na základe teoretických poznatkov analyzovať súčasnú marketingovú politiku podniku a navrhnúť jej efektívnu stratégiu do budúcnosti. Kapitola …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2011
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/cqfob/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
- Reader: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ILAVSKÁ, Linda. \textit{Návrh marketingovej komunikačnej politiky podniku}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2011. Available from: https://theses.cz/id/ddf1eq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKMaster programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Komunikačná politika európskych inštitúcií pri revíziách aktov primárneho práva
Ivan Tučník -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment