Marek Vajdík

Diplomová práce

Marketingová strategie firmy Adonis

Marketing strategy of Adonis company
Anotace:
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnost Adonis působící již 20 let na trhu s relaxačními a kosmetickými výrobky. Obsahem první kapitoly je seznámení se s činností zkoumané firmy. Teoretickou rovinou strategického řízení firmy se zabývá kapitola druhá. Třetí kapitola zpracovává vnější situační analýzu -- analýzu makroprostředí (PEST) a mikroprostředí. K identifikování vnitřního …více
Abstract:
Final thesis analyzes the marketing strategy of the company Adonis operating for more then 20 years on the market with beauty products. The content of the first chapter presents basic information of activities regarding examined company. The second chapter is based on theoretical level looking into strategic management. Following chapter handles external situation analysis -- analysis of macro-environment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 1. 2012
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Lubica Bencová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29586