Bc. Nicole Bělková
Bachelor's thesis
Firemní kultura nadnárodní společnosti
Corporate culture of multinational company
Abstract:
Práce je zaměřena na firemní kulturu jedné z předních nábytkářských společností působících v České republice – IKEA Česká republika. Cílem práce je analýza firemní kultury IKEA.Abstract:
Barchelor thesis is focused on corporate culture of multinational company of one of leading furniture companies in Czech Republic – IKEA Czech Republic. Goal is to analyze the corporate culture of IKEA.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a5am2/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2016
- Supervisor: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Reader: Ing. Veronika Machowská, MBA
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Safeguarding Corporate Culture in the Hybrid Workplace
Ilya Novokhatskiy -
How SAP Incorporates Inclusivity in their Corporate Culture
Preethika Prasanthan -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková