Vývoj rozhlasového trhu po roce 2000 – Ing. Květuše Horáková, DiS.
Ing. Květuše Horáková, DiS.
Bachelor's thesis
Vývoj rozhlasového trhu po roce 2000
Radio Market Development in the Czech Republic Since 2000
Abstract:
Společenský vývoj po roce 1989 zásadním způsobem ovlivnil i situaci na mediálním trhu a zavedení tzv. duálního systému otevřelo nové podnikatelské příležitosti. Na základě historického kontextu tato práce přináší komplexní pohled na novodobé dějiny rozhlasového vysílání v České republice, a to od vzniku soukromých rádií až po současný trend spočívající v digitalizaci vysílání. Cenným přínosem jsou …moreAbstract:
Social development after the year 1989 radically influenced the situation on the media market and the implementation of the so-called ‘dual system’ opened a way to new entrepreneurial opportunities. Based on historical context, the Thesis brings about a complex perspective of the modern history of radio broadcasting in the Czech Republic, namely from the emergence of private radio stations up to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qc7kh/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2012
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
MEDIALNI STRATEGIE PRO SPOLEČNOST ARTMEDICO, s.r.o.
Karel Pulgret -
Marketingová strategie a vstup na trh pro Start-Up Leepa
David Petrbok -
Marketingová analýza společnosti Zalando a návrh mediální strategie
Hai Yen Tran -
Efektivní marketingová strategie podniku s využitím příslušných mediálních metrik
Pavlína Sehnalová -
Případová studie tvorby mediální strategie pro nový model automobilky BMW
David Dvořák -
Návrh marketingové strategie pro online rodinné únikové hry od Světa vzdělání
Michael Harom -
Marketingová strategie projektů přeshraniční spolupráce s případovou studií "Dny české a německé kultury v Euroregionu Labe"
Veronika Šetková -
Programová skladba ve veřejnoprávních a komerčních televizích a zastoupení nových televizních formátů.
Zuzana Bouzková