Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy XYZ – Lucie Palášková
Lucie Palášková
Bakalářská práce
Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy XYZ
Assessment of Satisfaction Levels in Customers of Company XYZ
Anotace:
Cílem práce je analyzovat spokojenost zákazníků ve vybraném podniku a navrhnout opatření, která by maximalizovala její úroveň. Práce je strukturovaná do tří částí. Teoretická část se zaměřuje na samotný marketing, marketingový průzkum, stravovací služby a spokojenost zákazníků. Analytická část popisuje využití marketingového mixu, analýzu konkurence a hodnocení spokojenosti zákazníků prostřednictvím …víceAbstract:
The aim of this paper is to analyze satisfaction of customers of a chosen company and suggest measurements that would maximize its levels. The thesis consists of three parts. The theoretical part focuses on marketing itself, marketing research, catering services and customer satisfaction. The analytical part describes application of marketing mix, analysis of competition and assessment of satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Oponent: Pavel Žiaran, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management se zaměřením na psychologii
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Marketingový průzkum u potenciálních zákazníků dřevostaveb
Lucie Neužilová -
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti OKAY s.r.o.
Lucie Chrápavá -
Marketingový průzkum zákazníků společnosti T-Mobile
Květa Čermák