Lucie Palášková

Bakalářská práce

Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy XYZ

Assessment of Satisfaction Levels in Customers of Company XYZ
Anotace:
Cílem práce je analyzovat spokojenost zákazníků ve vybraném podniku a navrhnout opatření, která by maximalizovala její úroveň. Práce je strukturovaná do tří částí. Teoretická část se zaměřuje na samotný marketing, marketingový průzkum, stravovací služby a spokojenost zákazníků. Analytická část popisuje využití marketingového mixu, analýzu konkurence a hodnocení spokojenosti zákazníků prostřednictvím …více
Abstract:
The aim of this paper is to analyze satisfaction of customers of a chosen company and suggest measurements that would maximize its levels. The thesis consists of three parts. The theoretical part focuses on marketing itself, marketing research, catering services and customer satisfaction. The analytical part describes application of marketing mix, analysis of competition and assessment of satisfaction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
  • Oponent: Pavel Žiaran, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.