Marketingový plán kosmetického studia – Jitka Vaďurová
Jitka Vaďurová
Bakalářská práce
Marketingový plán kosmetického studia
Marketing plan for a beauty studio
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na sestavení marketingového plánu pro konkrétní kosmetický salon. Práce byla rozdělena na teoretickou a analytickou část. V analytické části byla provedena analýza vnějšího i vnitřního prostředí daného salonu a za pomoci marketingových nástrojů byla pro tento salon vytvořena marketingová strategie. Při postupu byly využity výsledky marketingového výzkumu. Marketingový …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the creating a marketing plan for a specific beauty salon. The thesis was divided into theoretical and analytical part. In the analytical part, an analysis of the external and internal environment of the salon was carried out and a marketing strategy was created for the salon using marketing tools. The results of marketing research were used in the procedure. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Eliška Svobodová, Ph.D.
- Oponent: Zuzana Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program:
Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic
Kirill Shabalkin -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová