Bc. Marie Antonia Thomsenová

Diplomová práce

Zpracování dat z monitoringu zákaznické spokojenosti jako součást řízení kvality

Data processing from customer satisfaction monitoring as part of quality management
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout doporučení pro aktuálně používané nástroje pro měření a monitorování zákaznické spokojenosti a zpracování dat ve vybrané společnosti a eliminovat tak vznik potenciálních zákaznických reklamací a zlepšit zákaznickou spokojenost. První část této práce se zabývá teoretickými východisky řízení kvality a zákaznickou spokojeností. Vzhledem k tomu, že měření zákaznické …více
Abstract:
The goal of this diploma thesis is the proposal of recommendations for the currently used tools for measuring and monitoring of customer satisfaction and data processing in a selected company in order to eliminate the emergence of potential customer claims and improvement of customer satisfaction. The first part of this thesis deals with the theoretical basis of quality management and customer satisfaction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Eva Šírová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Thomsenová, Marie Antonia. Zpracování dat z monitoringu zákaznické spokojenosti jako součást řízení kvality. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Management podnikových procesů