Zpracování dat z monitoringu zákaznické spokojenosti jako součást řízení kvality – Bc. Marie Antonia Thomsenová
Bc. Marie Antonia Thomsenová
Master's thesis
Zpracování dat z monitoringu zákaznické spokojenosti jako součást řízení kvality
Data processing from customer satisfaction monitoring as part of quality management
Abstract:
Cílem této diplomové práce je navrhnout doporučení pro aktuálně používané nástroje pro měření a monitorování zákaznické spokojenosti a zpracování dat ve vybrané společnosti a eliminovat tak vznik potenciálních zákaznických reklamací a zlepšit zákaznickou spokojenost. První část této práce se zabývá teoretickými východisky řízení kvality a zákaznickou spokojeností. Vzhledem k tomu, že měření zákaznické …moreAbstract:
The goal of this diploma thesis is the proposal of recommendations for the currently used tools for measuring and monitoring of customer satisfaction and data processing in a selected company in order to eliminate the emergence of potential customer claims and improvement of customer satisfaction. The first part of this thesis deals with the theoretical basis of quality management and customer satisfaction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Eva Šírová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
THOMSENOVÁ, Marie Antonia. \textit{Zpracování dat z monitoringu zákaznické spokojenosti jako součást řízení kvality}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/deobzy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Thomsenová, Marie Antonia. Zpracování dat z monitoringu zákaznické spokojenosti jako součást řízení kvality. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Business Administration / Management of Business Processes
Theses on a related topic
-
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Zákaznická spokojenost v LovoCafé
Šárka HAJNÁ -
Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna
Dita KROUPOVÁ -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Spokojenost klientů s nabídkou restaurace Pod Věží
Tereza Smužová -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights