Zpracování dat z monitoringu zákaznické spokojenosti jako součást řízení kvality – Bc. Marie Antonia Thomsenová
Bc. Marie Antonia Thomsenová
Diplomová práce
Zpracování dat z monitoringu zákaznické spokojenosti jako součást řízení kvality
Data processing from customer satisfaction monitoring as part of quality management
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navrhnout doporučení pro aktuálně používané nástroje pro měření a monitorování zákaznické spokojenosti a zpracování dat ve vybrané společnosti a eliminovat tak vznik potenciálních zákaznických reklamací a zlepšit zákaznickou spokojenost. První část této práce se zabývá teoretickými východisky řízení kvality a zákaznickou spokojeností. Vzhledem k tomu, že měření zákaznické …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis is the proposal of recommendations for the currently used tools for measuring and monitoring of customer satisfaction and data processing in a selected company in order to eliminate the emergence of potential customer claims and improvement of customer satisfaction. The first part of this thesis deals with the theoretical basis of quality management and customer satisfaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Šírová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
THOMSENOVÁ, Marie Antonia. \textit{Zpracování dat z monitoringu zákaznické spokojenosti jako součást řízení kvality}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/deobzy/.
Jak správně citovat práci
Thomsenová, Marie Antonia. Zpracování dat z monitoringu zákaznické spokojenosti jako součást řízení kvality. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Management podnikových procesů
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Zákaznická spokojenost v LovoCafé
Šárka HAJNÁ -
Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna
Dita KROUPOVÁ -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
Spokojenost klientů s nabídkou restaurace Pod Věží
Tereza Smužová -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska
Název
Vložil
Vloženo
Práva