Rozvoj cestovního ruchu v mikroregionu Hranicko – Jana GREGOROVÁ
Jana GREGOROVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj cestovního ruchu v mikroregionu Hranicko
Tourism Development in the Microregion Hranicko
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj cestovního ruchu v mikroregionu Hranicko. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části je rozepsána teorie cestovního ruchu, v praktické části je pak popsán mikroregion Hranicko s centrálním městem Hranice a jeho přírodními a kulturními památkami. V praktické části jsou pak napsána doporučení pro lepší propagaci města a přilehlého …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on the development of tourism in the microregion Hranicko. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is broken down theory of tourism in the practical part is described mikroregion Hranicko with central town Hranice and it?s natural and cultural attractions. In the practical part are written recommendations for better promotion of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zveřejnit od: 12. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GREGOROVÁ, Jana. Rozvoj cestovního ruchu v mikroregionu Hranicko. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení
Markéta Paclíková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Zážitkový cestovní ruch v Praze - Praha technická
Hana Svátková -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Sezónnost a produktový mix destinace Mikulovsko
Kateřina Sojková -
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Štěpán Španihel