Zahraniční (degree) studenti pohledem datové analytiky – Denisa Brabcová
Denisa Brabcová
Master's thesis
Zahraniční (degree) studenti pohledem datové analytiky
Data analytics view on international degree students
Abstract:
Nejen české vysoké školy si začínají uvědomovat význam datové analytiky pro strategické a informované rozhodování. Vedle celosvětového trendu, plyne zájem o tuto oblast ze strany českých vysokých škol také z institucionální akreditace a nutnosti měřit kvalitu vzdělávání, a onemocnění covid-19. Také Univerzity Karlova v poslední době hledala způsob, jak efektivně využít data z univerzitních systémů …moreAbstract:
Not only Czech universities are beginning to realize the importance of data analytics for strategic and informed decision-making. On one hand, it is a global trend but on the other hand the continuous interest of Czech universities in this area also comes from the institutional accreditation where the quality of education is being measured. Covid-19 also plays a role. The Charles University has recently …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82374
Thesis defence
- Date of defence: 12. 3. 2021
- Supervisor: Jan Černý
- Reader: Matyáš Urbánek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82374
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Data & Analytics for Business Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie GUARANT International
Lucie Rajdlová -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Projekt marketingové komunikace ve firmě Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální média
Anna Větrovcová -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Marketingová strategie firmy Delta International Cargo s.r.o.
Renata ZÁSMĚTOVÁ -
Internacionalizace subjektu na trhu terciálního vzdělávání
Jana Dumková