Lucie Rajdlová

Diplomová práce

Marketingová strategie GUARANT International

Marketing strategy of GUARANT International
Anotace:
Společnost GUARANT International se zabývá organizováním kongresů a konferencí a v této oblasti působí již přes 20 let. Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat současnou marketingovou strategii společnosti GUARANT International se zaměřením na marketingovou komunikaci, zhodnotit ji a navrhnout příslušné řešení pro zlepšení marketingové strategie společnosti. Dalším cílem práce je monitorovat český …více
Abstract:
GUARANT International is a professional organizer of congress and conference services in the Czech Republic with more than 20 years experience in this field. The main aim of this thesis is to analyse the current marketing strategy of GUARANT International focused on marketing communication. Within that I will evaluate current marketing strategy focused on marketing communication and I will suggest …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2013
  • Vedoucí: Jitka Odehnalová
  • Oponent: Marta Dohnalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34162