Marketingová komunikace penzionu Třináctka – Radek Podrazil
Radek Podrazil
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace penzionu Třináctka
Marketing communication of guest-house Třináctka
Anotácia:
Cílem práce je navrhnout zaváděcí kampaň penzionu Třináctka, situovaného na jižní Moravě. Rozpočet na kampaň je 150 000 korun. V teoretické části jsou uvedeny pojmy marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, cíle marketingové komunikace a analýzy konkurence a SWOT. V praktické části je pak uvedena nejprve charakteristika penzionu, poté analýza konkurence a analýza SWOT a výsledky dotazníkového …viacAbstract:
The goal of the thesis is to create launch campaign of guest-house Třináctka, which is situated in the south of Moravia. The budget for campaign is 150 000 crowns. There are explained terms marketing, marketing communication, communication mix, goals of marketing communication, analysis of competition and SWOT analysis in the theoretical part. In the practical part, there are specified characteristics …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/61537
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2014
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Ondřej Pešek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/61537
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová