Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele – Bc. Denisa Schönigerová
Bc. Denisa Schönigerová
Bakalářská práce
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Psychological functions of the packaging and consumer decision
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá psychologickou funkcí obalu a rozhodováním spotřebitele. V první části rozebírá teorii spotřebitele, jeho dnešní typologii, spotřební chování, rozhodovací procesy a psychologii spotřebitele. Další část je věnována obalu, jeho základní deskripci a úlohou v nákupním chovaní spotřebitele. V praktické části je uvedena komparace zavedeného původního a inovovaného nedesignovaného …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with psychological function of a packaging and consumer´s decision making. In the first part a theory of consumer is analysed, consumer´s present typology, consumer behaviour, decision making procedures and psychology of a consumer. The other part is dedicated to packaging, its basic description and its role in consumer´s shopping behaviour. The practical part brings a comparison …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fxrdg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Uplatnění psychologie v marketingu
Hana Skarbinová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Nvard Navasardyan -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Lukáš Hlaváček -
Nákupní rozhodování a emocionalita spotřebitele
Klára Dražanová -
Psychologie chování spotřebitelů při výběru fitness oblečení
Kristýna Brychová -
Psychologická funce obalu a rozhodování spotřebitele
Kristýna Kadlecová -
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
Michal Kožešník