Komunikační strategie a její vliv na návštěvnost ve vybraných divadlech – Daniela Frydrýnová
Daniela Frydrýnová
Master's thesis
Komunikační strategie a její vliv na návštěvnost ve vybraných divadlech
Communication strategy and its influence on attendance in selected theaters
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza marketingové strategie ve vybraných divadlech, konkrétně analýza marketingové strategie podle jednotlivých prvků marketingového mixu. Divadla, která jsou předmětem výzkumu jsou: Divadlo Karla Hynka Máchy v Litoměřicích, Severočeské divadlo opery a baletu v Ústí nad Labem a Městské divadlo Děčín. Pro naplnění cíle bylo nezbytné čerpat z primárních a sekundárních dat …moreAbstract:
The aim of this thesis is the analysis of marketing strategy in selected theaters, specifically the analysis of marketing strategy according to individual elements of the marketing mix. Theaters that are the subject of this research are Karla Hynka Máchy Theater in Litoměřice, the North Bohemian Opera and Ballet Theater in Ústí nad Labem and the City Theater in Děčín. To achieve this goal it was necessary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 12. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80513
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2020
- Supervisor: Ilja Šmíd
- Reader: Mario Kubaš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80513
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová