Marketingová komunikácia vybraného ubytovacieho zariadenia – Natália Gorelová
Natália Gorelová
Bakalářská práce
Marketingová komunikácia vybraného ubytovacieho zariadenia
Marketingová komunikace vybraného ubytovacího zařízení
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací hotelu Lesná. Práce obsahuje identifikaci hotelu z pohledu marketingového mixu, včetně určení jeho cílové skupiny. Na základě toho byla vypracovaná analýza prostředí hotelu a SWOT analýza. Na závěr byl zpracovaný návrh na zlepšení výstupu hotelu v oblasti marketingové komunikace. Návrh je doplněný o rozpočet jednotlivých nákladových položek a o grafické …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing communication of the Lesna Hotel. The thesis contains the identification of the hotel from the marketing mix point of view, including the determination of its target group. Based on this, an analysis of the hotel environment and a SWOT analysis were prepared. Finally, a proposal was created to improve the output of the hotel in the field of marketing communication …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou hotela Lesná. Práca obsahuje identifikáciu hotela z pohľadu marketingového mixu, vrátane určenia jeho cieľovej skupiny. Na základe toho bola vypracovaná analýza prostredia hotelaa SWOT analýza. Na záver bol spracovaný návrh na zlepšenie výstupu hotela v oblasti marketingovej komunikácie. Návrh je doplnený o rozpočet jednotlivých nákladových položiek …víceKlíčová slova
marketing služeb hotelový marketing marketingová komunikace marketingový mix ubytovací zařízení hotel Lesná
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Daně a veřejné finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza vybranej destinácie
Jakub Fedák -
Instore marketing
Adrián Macháček -
Marketing Communication of Hospitality Facility Focusing on Congress
Nikola Mikéciová -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Návrh marketingové komunikace ubytovacího zařízení
Zuzana Palariková -
Analýza návštevnosti vybraného ubytovacieho či gastronomického zariadenia
Diana Fričová -
Návrh inovácie marketingového mixu vybraného ubytovacieho zariadenia
Anita Barbera -
Vernostné programy pre nezávislé hotelové zariadenia
Patrik Kuzemka