Využití marketingových komunikací při propagaci kondomů – Jana Knotková
Jana Knotková
Bachelor's thesis
Využití marketingových komunikací při propagaci kondomů
The Use of Marketing and Commercial Communications in the Field of Condoms
Abstract:
Bakalářské práce "Využití marketingových a komerčních komunikací při propagaci kondomů" se zabývá analýzou marketingových a komerčních komunikací při propagaci kondomů. Teoretická část definuje marketingový mix, marketingové komunikace a marketingový výzkum. Praktická část obsahuje analýzu trhu kondomů v ČR, pojednává o nemoci AIDS, zkoumá otázku poklesu prodeje kondomů a zjišťuje současnost a novinky …moreAbstract:
The bachelor thesis "The Use of Marketing and Commercial Communications in the Field of Condoms" is concerned with analysing the use of marketing and commercial communications in the field of condoms. The theoretical part defines marketing communications, marketing mix and marketing research. The practical part consists of describing market analysis, AIDS, condoms sale and news in this area. In the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28230
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2011
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Přemysl Průša
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28230
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Strategie a plán marketingu a marketingových komunikací IT podniku
Jiří Šotkovský