Využití modelů hodnoty zákazníka při měření efektivnosti nástrojů online marketingu – Bc. Jan Pořízek
Bc. Jan Pořízek
Master's thesis
Využití modelů hodnoty zákazníka při měření efektivnosti nástrojů online marketingu
Using customer value models for measuring effectiveness of online marketing tools
Anotácia:
Pořízek, J. Využití modelů hodnoty zákazníka při měření efektivnosti nástrojů on-line marketingu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Diplomová práce se se zabývá modely pro stanovení hodnoty zákazníka a identi-fikací parametrů, které tuto hodnotu ovlivňují. Byla provedena analýza společnosti a identifikovány parametry do modelů vstupující. Na tomuto základě byl vybrán a následně …viacAbstract:
This thesis deals with models for determinig customer and identifying parameters determinig this value. Company analysis was conducted and key parameters were chosen. On this basis, a model to determine lifetime value of company customers was applied and subsequently modified. Based on the results reccomandations were developed to use customer lifetime value to measure effectivness of online marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POŘÍZEK, Jan. \textit{Využití modelů hodnoty zákazníka při měření efektivnosti nástrojů online marketingu}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/dfysdk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota zákazníka jako podklad pro segmentaci a targeting ve vybrané společnosti
Pavlína Kubů -
Aplikace statistických metod při výpočtu celoživotní hodnoty zákazníka
Katsiaryna Samuseva -
VYUŽITÍ KONCEPTU CELOŽIVOTNÍ HODNOTY ZÁKAZNÍKA VE STRATEGICKÉM ŘÍZENÍ FIREM
Michael Hanzelka -
VYUŽITÍ KONCEPTU CELOŽIVOTNÍ HODNOTY ZÁKAZNÍKA VE STRATEGICKÉM ŘÍZENÍ FIREM
Michael Hanzelka -
Hodnota zákazníka v letecké společnosti
Lucie Machalová -
Metody stanovení hodnoty zákazníka pro podnik a jejich praktické využití na B2B trhu
Anna Melounová -
Customer lifetime value
Jakub Bendula -
Metódy výpočtu Customer Lifetime Value a ich aplikácia v oblasti kozmetiky
Júlia Baraniaková