Bc. Adam BLECHA

Diplomová práce

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy KM Beta a.s.

The project increases the competitiveness of firms KM Beta a.s.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a zvýšením konkurenceschopnosti firmy KM Beta a.s. V teoretické části je využito možností odborné literatury pro vysvětlení pojmů marketingová komunikace, analýza marketingového prostředí, konkurence a konkurenceschopnost. V projektové části jsou již aplikovány poznatky z teoretické části do praxe. Je provedena podrobná analýza společnosti KM Beta …více
Abstract:
This thesis deals with marketing communications and increasing the competitiveness and KM Beta The theoretical possibility of the literature used to explain the concepts of Marketing Communications, analysis of marketing environment, competition and competitiveness. The project is already applied the knowledge from the theoretical to the practical. The detailed analysis of KM Beta as (SWOT, micro, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor: 21713

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. et Ing. Jiří Konečný, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BLECHA, Adam. Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy KM Beta a.s.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Průmyslové inženýrství