Financování růstu malých a středních podniků – Bc. Jitka Bazalová
Bc. Jitka Bazalová
Bachelor's thesis
Financování růstu malých a středních podniků
Financing the growth of the small and middle enterprises
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce „Financování růstu malých a středních podniků“ je analýza postupu při strategickém rozhodování o financování růstu podniku. Teoretická část se věnuje vymezení problematiky malého a středního podnikání a možností rozvoje těchto podniků. Věnuje se možným zdrojům financování, jejich výhodám a nevýhodám. Praktická část se zaměřuje na komplexní analýzu malého podniku, na popis …viacAbstract:
The thesis deals with the analysis of long term decision making process of a company growth financing. The theoretical part defines small and medium enterprise and possible financial resources they can use for growth financing. The practical part is focused on a complete analysis of a small business, a process of its development financing, on financial resources used and also on influence that realized …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qjj2t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
- Vedúci: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Böhm, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík