Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu – Bc. Iveta Jedlanová
Bc. Iveta Jedlanová
Diplomová práce
Návrh komplexní marketingové kampaně vybraného produktu
Design comprehensive marketing campaign of the selected product
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vytvořením komplexní marketingové kampaně vybraného produktu. Tímto produktem byly zvoleny čokoládové pralinky značky BON BON, které vyrábí firma manželů Kovandových KOVANDOVI s.r.o. Pro pralinky doposud nebyla marketingová kampaň vytvořena. Domnívám se, že v současné době, kdy se trh s čokoládou a čokoládovými produkty stále rozšiřuje, se marketingová kampaň stává důležitou …víceAbstract:
The thesis deals with creating of comprehensive marketing campaign of the selected product. Chocolate truffles BON BON were chosen as this product. They are made by company of married couple Kovandovi named KOVANDOVI s.r.o. By this time, chocolate truffles haven’t been used in any marketing campaign. I think, these days, when chocolate market is still growing, marketing campaign becomes important element …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ocrcw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Pavel Klička
- Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Moderní komunikační nástroje v prostředí základní školy
Kamil Zlatohlávek -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
Nikol Kajsturová -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček