Bc. Tereza Radová

Diplomová práce

Marketingová strategie destinace Plzeň

Marketing strategy of the destination Pilsen
Anotace:
Diplomová práce má za cíl zanalyzovat předpoklady pro rozvoj cestovního ruchu v destinaci Plzeň a v návaznosti na ně připravit návrh na zlepšení stávající marketingové strategie a navrhnout produkt, který by prodloužil délku pobytu v destinaci. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů, které souvisí s tématem práce. Praktická část informuje o destinaci Plzeň, analyzuje a následně hodnotí předpoklady …více
Abstract:
The diploma thesis aims to analyze the preconditions for the development of tourism in the destination Pilsen and in connection with them to prepare a proposal to improve the existing marketing strategy and design a product that would extend the length of stay in the destination. The theoretical part is focused on explaining the concepts related to the topic of the work. The practical part informs …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/d13k4/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Šárka Tittelbachová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze