Eva RYBECKÁ

Bachelor's thesis

Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd.

Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communications issue. Marketing communications is characterized and marketing communications tools are explained in the theoretical part. The last chapter of the theoretical part is orientated on the advertising campaign and the stages of its development. Practical part describes the company GastroTrs, Ltd. considering its history and present times. Next …more
Abstract:
Tato práce pojednává o problematice marketingových komunikací. V teoretické části je nejprve charakterizována marketingová komunikace jako celek a poté následuje popis jejích jednotlivých nástrojů. Poslední kapitola teoretické části je zaměřena na reklamní kampaň a fáze jejího vytváření. Praktická část nejprve popisuje společnost GastroTrs, s.r.o. s ohledem na její historii a současnost. Další kapitola …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 8. 2011
Identifier: 23225

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

RYBECKÁ, Eva. Marketing Communications of the Company Gastrotrs, Ltd.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 24. 08. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe