Bc. Adéla Bártová

Bakalářská práce

Influenceři jako nástroj marketingové komunikace vybrané společnosti

Influencers as a tool of marketing communication of selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá aktuálním trendem influencerů a jejich využitím jako marketingového nástroje v oblasti módy, konkrétně u společnosti Zoot. Cílem práce je zjistit, zda je influencer marketing efektivním marketingovým nástrojem pro firmu Zoot. První kapitola se zabývá základními pojmy marketingu, marketingového a komunikačního mixu. V dalších kapitolách je rozebrán obsahový marketing, společně …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on actual trend of influencers and their use as a marketing tool in fashion industry concretely in marketing of company Zoot. The purpose of this thesis is to explore if the influencer marketing is an effective tool for the Zoot company. First part of this theses concentrates on main points of marketing, marketing and communication mix. The next part of this thesis focuses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace